Anna palautetta!

Kiva että olet löytänyt tänne kotisivulleni. Toivon että olet lukenut kirjoituksiani ja saanut niiden kautta hengellistä hyvää. Anna palautetta! Olisi kiva kuulla miten olet kokenut tämän sivuston ja sen sisällön.

Flytta/placera pratbubblan på bilden med musen

Skriv text till din pratbubbla

Shape:
 
Skrivet av Jari VIrtanen, den 23. aug, 2017
Mahtavaa ja arvokasta luettavaa. Kaikki mitä kirjoitit on niin totta. Eksytysten varoittajat tuntuvat juuri nyt eksyttävän monia. Siunausta sulle veljeni 😀👌
E-post:
Skrivet av Markus Välimäki, den 24. feb, 2015
Kiitos! Sinun sivustosi koitui minulle siunaukseksi. Juuri tänään olen kamppaillut entisten syntien tuskissa ja pohtinut että miten voisin olla täysin puhdas ja synnitön Jumalan silmissä.

Jeesuksessa Kristuksessa on anteeksiantamus ja pelastus. Hän osti meidät verellään synnistä vapaaksi.
Tämän olen aina tiennyt mutta syntitaakka painoi liikaa ja nuo asiat unohtuivat taka-alalle.

Kiitos ja Jumalan siunausta sinulle!
E-post:
Skrivet av Matti Manninen, den 22. okt, 2014
Sain paljon rohkaisua kirjoituksistasi. Jumala käyttää sinua väkevästi! Siunausta elämääsi!
E-post:
Skrivet av Pirjo-Liisa , den 18. mar, 2014
Todella hienot ja hyvät sivut ja tekstit joita on hyvä lukea. Siunausta ja valoa elämääsi. Saakoon Herra johdattaa edelleenkin kaikessa ja sivujen tekemisessä.
E-post:
Skrivet av tuula , den 10. feb, 2013
Hei,ja kiitos mukavista kotisivuista helppoa luettavaa sivustoista ja rauhoittaa mieltä .myös mukavan pianon soitto ensinmäisellä sivuilla tulen useasti käymään sivustolla uskon että päivittäin .kiva kun on nämä koti sivut laitettu ja nyt on rauhallinen olo ehkä löydän vastauksia näiltä sivuilta kun luen / kiitos ja hyvää jatkoa kaikille myös kotisivun laittajalle en muuten olisi löytänyt sivua mutta luin suomi24.fi osoitteen kun jaikal oli laittanut eräälle toiselle kun samoja asioita minäkin puntaroin mutta jumala on aina ollut matkassani vaikka en ole uskovainen mutta sain apua eräältä uskovaiselta ja hän auttoi ja rukoili puolestani kiitos myös hänelle avusta!
E-post:
Skrivet av keijo, den 18. dec, 2012
Terve teille lukijat ja paljon iloa teillekin elämän tiellä ja olla kiitollinen kun on saatu omistaa Herra elämässa jo lapsesta asti ja kokea voitollista huolen pitoa taivaan Jumalan siaunuksssa ja saada olla mukana tänä päivänä olemalla kirje Jeesuskselta hänen verensä kautta ja tulkoon siunaus teille ,kiitos ja siunausta ja Hyvää Joulua,keijo
E-post:

Senaste kommentarer

07.08 | 10:48

Jag gillar också Heliga andens kraft

...
23.07 | 04:00

Pelastusta ei voi ansaita mitenkään. Se on Jumalan lahja meille Jeesuksessa Kristuksessa. Mutta Jeesuksen Herraksi tunnustaminen pelastaa, Raamattu todista niin

...
22.07 | 12:38

Room 10 tunnustus ei ole lakia jota suorittamalla tienataan pelastus. Pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.

...
17.12 | 22:39

Siunausta, tuo oli hyvä ja selkeä alustus. Vaikka saankin olla jo uskossa, mutta vahvistua voi Aina yhteisestä uskosta Jeesukseen Kristukseen, meidän Herraamme

...